Avomoda.pl
Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Co zrobić, aby zwrócić produkt?

    Pełna, dokładna procedura zwrotu jest TUTAJ

    Jednakże, aby ułatwić proces odstąpienia od umowy sprzedaży, prosimy wypełnić formularz zwrotu i wysłać go skanem/zdjęciem na kontakt@avomoda.pl wraz z numerem konta do zwrotu lub wysłać go wraz z towarem na podany adres.

    Na formularzu znajduje się adres do zwrotu.

    Formularz zwrotu do pobrania: TUTAJ

  • Gdzie wysłać zwracany produkt?

    Na formularzu znajduje się adres do zwrotu.

    Formularz zwrotu do pobrania: TUTAJ

  • Ile mam czasu na zwrot?

    Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia lub inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Co zrobić, aby wymienić produkt?

    Cała procedura wymiany towaru (kolor, rozmiar, model) znajduje się pod tym linkiem (TUTAJ)

  • Co zrobić, aby wymienić rozmiar produktu?

    Cała procedura wymiany towaru (kolor, rozmiar, model) znajduje się pod tym linkiem (TUTAJ)

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

    Proponujemy skorzystać z usług Poczty Polskiej i wysłać zwracany produkt listem poleconym (aby mieć numer listu przewozowego, w razie potrzeby).

    Jeżeli zależy Ci na szybszym dostarczeniu paczki zalecamy wykorzystanie usługi Paczka+. Różnica jest taka, że list polecony jest zawsze awizowany (zbyt duży gabaryt) i odbieramy go z poczty 2 razy w tygodniu, a w usłudze Paczka+ kurier przynosi zwrot / wymianę bezpośrednio do biura.

  • Czy moja paczka już dotarła?

    Pamiętaj, że nasze Biuro dostaje informacje o dostarczeniu z opóźnieniem, dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest sprawdzenie numeru nadania paczki u przewoźnika, u którego została nadana. Po dostarczeniu przesyłki mamy 14 dni na wysłanie pieniędzy na Twój numer konta bankowego.

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?

    Zwrotów środków dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Pieniądze wysyłamy na numer konta bankowego, który został podany przy wysłaniu formularza zwrotu na nasz adres mailowy.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

    Staramy się jednakże wysyłać pieniądze szybciej.

  • Kupiłam/em za duży/mały produkt. Co teraz?

    Proponujemy wymianę produktu na większy/mniejszy. Więcej informacji na temat wymiany rozmiaru znajdziesz w zakładce Pomoc ->Zwrot/Wymiana lub na TEJ stronie.

  • Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

    Przy każdym produkcie dostępna jest tabela rozmiarów. Pamiętaj jednak, że tabela jest orientacyjna, jednakże staramy się, żeby odzwierciedlała realne wymiary produktu w stu procentach!

    Rozmiary różnią się w zalężności od producenta, dlatego prosimy nie wybierać tego samego rozmiaru dwóch produktów, tylko dlatego, że w jednym pasuje. Prosimy o sprawdzanie tabelki rozmiarów przy każdym produkcie osobno.

    Jeżeli masz problem z doborem danego produktu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Nasz pracownik pomoże Ci z doborem rozmiaru.

  • Co mogę zrobić, gdy rozmiar produktu okaże się nieodpowiedni?

    Zawsze możesz zwrócić produkt lub wymienić go na inny rozmiar!

    Jeśli nie jesteś pewna/ien, czy rozmiar produktu będzie dla Ciebie odpowiedni, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta – mailowo lub telefonicznie – pomożemy Ci dobrać rozmiar!

  • Nie opłaciłem jeszcze zamówienia? Co mam teraz zrobić?

    Jeżeli wybrałeś/aś przelew natychmiastowy, powinnaś dostać na maila link do płatności. Wejdź w niego i zrealizuj płatność.

    Jeśli wybrałeś/aś przelew tradycyjny, prosimy o wysłanie pieniędzy na numer konta podany w pierwszym mailu, który dostałeś/aś od Nas. Jeżeli nie możesz znaleźć numeru konta prosimy o kontakt z nami poprzez mail.

  • Czy można zapłacić za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Jakie są dostępne metody płatności w sklepie?

    Przelew standardowy
    Płatność przy odbiorze - pobranie przy kurierze lub Paczkomacie
    Przelew natychmiastowy – realizowany przez Przelewy24
    Płatność kartą – realizowany przez Przelewy24
    PayPal - realizowany przez system PayPal
    Płatności mobilne - Blik, Apple Pay, Google Pay
    Płatności odroczone PayPo - Kupujesz dziś, płącisz za 30 dni!

  • Wybrałem/am przelew ekspresowy Przelewy24, jednak przelew nie przeszedł. Co mam zrobić teraz?

    Jeśli to był jakiś prosty błąd, prosimy zrealizować zamówienie od początku i spróbować opłacić ponownie.

    Jeśli zaś za drugim razem pojawi się błąd sugerujemy, aby zadzwonić na infolinię Przelewy24.pl w godzinach 8:00-24:00 pod numerem (61) 642 93 44 i podać jak najwięcej szczegółów np.:
    1) W którym momencie wystąpił problem.
    2) Czy został wyświetlony kod błędu (jeśli tak, to jaki?).

    W trakcie rozmowy telefonicznej BOK Przelewy24 jest w stanie pomóc rozwiązać problem.

    Ostatecznym rozwiązaniem jest kontakt z naszym działem obsługi klienta, poinformowanie o problemie i zmianie formy płatności na przelew normalny lub za pobraniem.

  • Czy przelewy ekspresowe są bezpieczne?

    Oczywiście! Przelewy ekspresowe oraz płatności kartą są realizowane przez Przelewy24, który jest jednym z najbardziej bezpiecznych operatorów płatności online.

  • Czy produkty można odebrać osobiście?

    Prowadzimy tylko sklep internetowy, dlatego też odbiór osobisty jest niemożliwy.

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

    Aktualnie udostępniamy naszym klientom bezpieczną dostawę kurierem w formie przedpłaconej (przelew z góry) oraz pobraniowej (płatność przy kurierze), a także odbiór w paczkomacie.

    Więcej informacji o kosztach, czasie i formach dostawy znajdziesz (TUTAJ)

  • Czy realizujecie zamówienia za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Zależy mi na czasie. Jaka forma dostawy będzie najszybsza?

    Najszybszą opcją będzie płatność natychmiastowa oraz opcja kuriera lub wysyłka zza pobraniem. Staramy się, żeby każde zamówienie zostało zrealizowane tego samego dnia lub najpóźniej w kolejnym dniu roboczym.

    Prosimy również zamieścić w notatce informację, na kiedy dana przesyłka musi zostać dostarczona.

    Jeśli pojawią się jakieś komplikacje z terminem wysyłki, dostępnością produktu – niezwłocznie poinformujemy Ciebie telefonicznie!

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Czas realizacji zamówienia jest zależny od producenta. Większość produktów dostępna jest od ręki i wysyłane są tego tego samego, lub kolejnego dnia.

    Niektóre produkty robione są indywidualnie na zamówienie i okres realizacji wynosi do 7 dni roboczych. Aby pomóc Ci z określeniem ile będziesz czekał/a na dany produkt, przygotowaliśmy specjalną tabelkę z okresem realizacji, którą znajdziesz TUTAJ.

  • Czy jeśli zamówię dziś to czy paczka dojdzie do jutra?

    Wszystko zależy od tego o jakiej porze zostało złożone zamówienie, czy produkt jest dostępny od ręki i czy zamówienie zostało od razu opłacone.

    W takiej pilnej sytuacji, prosimy o kontakt z naszym pracownikiem (mail, telefon), który określi czy zamówiony towar jest możliwy do wysłania tego samego dnia.

Dział obsługi klienta


tel: 71 307 87 77
email: kontakt@avomoda.pl

Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek | 8:00 - 15:00


Adres firmy:
Avo Corp. Tomasz Kwiatkowski
Krakowska 39 lok. 173
50-424 Wrocław

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

Zapisz się na newsletter i zgarnij 10% rabatu na pierwsze zakupy!
Bądź na bieżąco z promocjami i nowościami w naszym sklepie!

Sukienki dla druhen na wesele ❤️ sukienka dla druhny 2022

Zostaniesz druhną? Gratulujemy! Przyszedł więc czas na wybór kreacji doskonałej. Sukienka dla druhny z kolekcji 2022 kusi elegancją i kunsztowną wyjątkowością. Zastanawiasz się, jaki fason i krój wybrać? Który kolor okaże się tym idealnym odcieniem na wesele? Na jakie dodatki warto postawić? Jako trendy eksperci pędzimy na ratunek i podpowiadamy, które sukienki dla druhen na wesele są złotym przepisem na modny sukces!

Wyjątkowe i niezwykłe sukienki dla druhen na wesele

Zanim rozpoczniemy inspirowanie poszczególnymi kreacjami, pragniemy zwrócić uwagę na istotne zasady i dość stereotypowe skojarzenia. Pierwsza myśl, która pojawia się po słowie “druhna”? Oczywiście amerykańska komedia, w której zjawiskowa Panna Młoda pięknie prezentuje się na tle druhen ubranych w te same sukienki. Same kreacje wybierane były przez przyszłą Pannę Młodą, która miała własną wizję na ich wygląd. Tu dość kiczowato na plan pierwszy wysuwała się duża ilość falban, mocnych zdobień, połyskliwych dodatków i intensywnych kolorów. Dziś obalamy ten mit i informujemy, iż w naszej tradycji i kulturze druhna sama wybiera sukienkę na wesele. Zanim jednak podejmiesz decyzję, to zwróć uwagę na kilka istotnych zasad.

Pierwsza najważniejsza wiąże się z tym, iż sukienki dla druhen na wesele owszem powinny być eleganckie i wyjątkowe, niemniej jednak tak skomponowane, aby nie przyćmiły najważniejszych osób, czyli Pary Młodej. Postanowiliśmy więc przygotować kolekcję 2022, w której sukienki dla druhen są oryginalne, nonszalanckie i odpowiednie.

Zrezygnowaliśmy z kreacji w odcieniach bieli - tę zdecydowanie chowamy do szafy. Tonacja tego koloru na ceremonii zaślubin jest zarezerwowana jedynie dla Panny Młodej. Sukienki dla druhen na wesele nie mogą być także w odcieniu czerni - na tym tle Panna Młoda, w białej tonacji prezentuje się dość dziwnie - połączenie bieli i czerni kontrastuje ze sobą, a te zestawienie będzie bardzo widoczne szczególnie w Kościele lub w Urzędzie Stanu Cywilnego, gdy druhna znajduje się w tle Pary Młodej.

Sukienka dla druhny w 2022  roku jest dystyngowana i nonszalancka, dlatego też rezygnujemy ze zbyt dużych dekoltów. Pamiętaj, że kreacja, tak jak i gesty czy słowa jest swego rodzaju przesłaniem. W instytucjach państwowych jak Kościół czy Urząd Stanu Cywilnego panuje dress code, który jest ukłonem w kierunku szacunki i stosownej powagi. Jeśli jednak zdecydujesz się na kreację na grubych ramiączkach lub z dekoltem typu carmen, to nie zapomnij o marynarce lub lekkiej narzutce.

Warto, aby sukienka kreowała bardziej subtelną, swobodną i dziewczęcą opowieść. Zrezygnuj ze zbyt dopasowanych, wręcz obcisłych wydań. To mało funkcjonalne rozwiązanie, szczególnie, że w tym dniu odgrywasz szalenie istotną rolę - wspierasz Parę Młodą w wielu zadaniach i wyzwaniach. W związku z tym lepszą opcją okaże się sukienka dla druhny np. o długości midi lub maksi, która inspiruje tiulowym, plisowanym lub falbankowym wykończeniem.

Piękna i ponadczasowa sukienka dla druhny - wspaniała kolekcja 2022

Sukienki dla druhen na wesele z kolekcji 2022 są niesamowite. Najlepsze propozycje to te utrzymane w pastelowych kolorach - tu świetnie sprawdzi się pudrowy róż, delikatny błękit czy subtelna lilia. Jeśli jednak preferujesz mocniejsze wydania, postaw na kreację utrzymaną w odcieniu szlachetnej zieleni lub morskiej toni. W kolekcji 2022 pięknie prezentują się sukienki dla druhny z kwiatowym motywem przewodnim i rozkloszowanym dołem - to ukłon w kierunku subtelnej elegancji i smaku.

Sukienki dla druhen na wesele w naszej kolekcji 2022 kreują niezwykłe opowieści. Zainspirowana? To do dzieła - chwytaj za myszkę i wybierz swoją wymarzoną, idealną perełkę na wesele!

do góry
Szablony Shoper Icon™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl